I skolan..

Nu sitter jag här i skolan och "funderar" på vilka produkter jag ska välja att analysera.. Jag orkar inte så jag skriver lite här istället, var ju ett tag sen nu.. ;P Har bara inte haft tid eller lust, men nu ska det bli en ändring på det :) Man har mer ork att skriva när man är i skolan av någon anledning :P hehe

Jag kan ju berätta lite vad jag gjorde nu i helgen :)
I fredags så var jag och åt på ming palace med pappa och Emelie, Jätte mysigt! :) sen efter det gick jag till Grappa och umgicks med mamma och hennes kompisar lite:) Det va kul det också!  Hemvägen var typ den värsta ever! Jag höll på att kissa på mig! det va SJUUUUUUKT jobbigt! Jag små sprang hela vägen och mamma höll på att skratta på sig och det gjorde ju inte saken bättre! :P Haha!

I lördags va jag med Richard på dan, sen åkte vi hem till paer och där käkade vi pizza på kvällen. Senare åkte jag, Paer, Richard och Matilda på fest i Odlarn, det va skit kul :D även om det hände lite ja... Dansade typ hela kvällen :) va kung på bugg, även mina partners ;P 
Söndags tog jag det lugnt, kollade på film men Richard ett tag, sen sov jag typ hur länge som helst när han åkte hem.. Va ute och gick också, as skönt! :)

Jaa det var lite om min helg och så, måste konsentrera mig på skolan nu :P

See you later alligator!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0