Stockholm resan :D

Orka att blogg.se är så jobbigt, har försökt logga in jätte många gånger men det har inte funkat :( men nu äntligen efter lång tid kom jag in :) YEEEY!

Jag måste bara säga att jag hade så jäkla kul i stockholm :)  Jag kan inte fatta att jag först inte skulle åka, jag hade verkligen ångrat mig om jag inte hade gjort det. Det var roligt och träffa kusinerna igen:) 
Först när vi kom dit på torsdagen så tog vi det bara lugnt, Hannah hade hennes kompis Nicole där, trevligt :) 
sen i fredags så gjorde vi iordning oss för att åka till stan och träffa Hannahs kompisar Anna och Nicole :) Vi gick på två utställningar och åt på Max :) Trevlans va de! :) Och så träffade jag två jag kände på helt olika ställen :) inte ofta det händer :P. (jag blev helt chockad :P Haha)
Lördagen så åkte Jag, Hannah(kusin), Matilda(Kusin) och Emelie(syster) hem till Jenny (min faster), Erika och Allison och åt Pannkakor :) Hehe! Gott va de iaf :) Efter det så skulle vi åka in till stan men vi hittade inte till busshållsplatsen :P så vi fråga två killar och dom skrattade lite åt oss :P Haha!  Vi gick hur mycket som helst den dagen, först så gick vi på stan ett tag för att senare åka till ett fik som hette Sixty tror ja :P Men såklart när vi kommer dit är det fullt så då åkte vi tunnelbanan tillbaka till söder för att gå till Hannahs andra favvo fik :) men gissa vad?! dom skulle stänga om en timme så dom hade stängt köket!! :( Hahha snacka om att vi hade otur :P Senare på kvällen åkte vi till en fest, väldigt trevligt :) haha eller hur emelie?;)
På söndagen åkte jag och Emellie till stan för att möta upp mamma och hennes kompis Lotta för att ta tåget hem tillbaka till Eskilstuna.. :/

Jag hade skit kul helt ut sagt :D <3


Kommentarer
Postat av: emeeeliiiiieeeeeeeee ' :D

jaaaaaaa , jag vill tillbaka! . ja , de va väldigt roligt på festen (a)

2008-04-01 @ 19:01:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0