Tillbaka till verkliga livet..

Jaa nu är man tillbaka i skolan igen då.. Skönt att denna vecka är så bra iaf:) slutade 10.50 idag och på torsdag är jag ledig :D  

Igår va de webbdesign och Engelska på schemat, inte så kul men det funkade.. Efter skolan så gick jag på stan ett tag, köpte Leggings, ett långt blått linne och hårfärg :) så imorgon är det hår färgning som gäller :)  Igår satt jag också och pluggade as länge med en jäkla stressuppgift jag hade gjlömt bort och gjort :/ (så jag har större chans att bli ledig på torsdag:D) 

Jaa så idag va det inte så mycket skola för min del, slutade ju 10.50 :) SKÖÖNT!  Efter skolan gick jag på stan ett tag, köpte ny Bh och trosor :)  Så nu ska jag sätta igång och plugga matte och göra klart stressuppgiften :/  Sen ikväll ska jag träna :)

 (Nya bh:n och trosor)   (Baksidan på trosorna)


Hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0