FAAAAAN!

NU ÄR HELA MITT LOV FÖRSTÖRT!! :'(
Va på fest igår och hade as kul verkligen:)   men en halvtimme innan jag skulle hem gick jag och tre killar ut och tog lite luft och fjolla oss, KUL :) jag hade ju såklart tagit mina skor med skit hög klack, inte så bra kan jag säga er! 
Alcohol+höga klackar= inte bra   jag har typ töjt ut mitt ledband som bara den så nu är min fot stor som en ballong :( 
så nu ligger jag här i sängen med bandage på foten och kommer inte kunna gå på flera dagar vilket innebär att jag inte kan gå på klassfesten ikväll eller åka till västerås på söndag :'(  (JAG VILL JU DET)
FAAAAN SÄGER JAG BARA:'(

Har inte kunnat sova inatt heller för att det har gjort så ont i foten:(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0