Foten...

Efter påskluchen hos pappa åkte mamma och jag till akuten för att kolla om de var någonting med min onda fot..

Dom röntga foten två gånger sedan va dom tvungna att gipsa den för att dom inte kunde se vad det va för fel om jag hade en spricka eller om det va någe med ledbanden så då fick jag röntga den en tredje gång fast med gips på..
När dom hade gjort de kommer läkaren tillbaka och säger att jag måste sova över för att dom ska operara mig  morgonen efter.. och jag börja stört tjura..! :P jag va verkligen inte beredd på att få sova över, både mamma och jag trodde att vi skulle vara hemma samma kväll.  så jag sov kvar där helt själv!

Morgonen efter vid kvart i åtta vaknade jag av att pappa kom och satte sig brevid mig<3  mamma kom vid nio<3
Klockan halv tio var det dags att förbereda mig för operationen... jag fick duscha av mig med nån stark tvål och mamma va tvungen att hjälpa mig :P sedan körde dom mig till operationssalen och då följde pappa med mig in (Han fick ha på sig en jätte rolig overall och mössa :P) sen sövde dom ner mig för att kolla om dom va tvungna att öppna upp foten, men som tur va behövde dom inte de, dom satte bara tillbaka foten på rätt plats! 

sen körde dom mig till uppvakningen och jag vaknade efter två timmar (men för mig kändes det som jag vaknade direkt efter). När jag vaknade så hade jag skit ont i foten (för att dom hade dragit och hållt på) , jag skrek typ i en timme av smärta! Tack pappa för du försökte lugna ner mig!<3 Dom gav mig smärtstillande två gånger men det hjälpte inte så tillslut fick dom söva ner mig en gång till. Den gången vaknade jag efter FEM timmar. jag va typ helt borta och vid halv fem kom mamma och emelie tillbaka till sjukhuset :D  Emelie hade med sig en present :) SÅ SÖT! Älskar dig<3  
Vid sju fick jag åka hem :)
Det enda jag gör nu är typ sitta med foten i högläge så jag blir bra tills emelie och jag ska åka sthlm :)

Kommentarer
Postat av: Emeliie :)

jaa , jag tänkte på dig!

2008-03-24 @ 23:13:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0