GOD MORGON

Jag vaknade för ungefär en timma sen:)  väcktes av att telefonen ringde, inte lika kul :P 
och så kom Emelie hit och klagade hela tiden över att hon inte orkade dela ut reklam,hon har gjort de i två veckor bara och klagar redan:p Hehe!
Just nu sitter jag i min säng och äter min standard frukost, havregrynsgröt :) mums!

Idag vet jag inte rikitgt vad jag ska göra. jag vill gå på stan men det kan jag inte för den dumma foten!! :( Jag skulle kunna gå med kryckorna om jag inte hade fått blåmärken i händerna :/  hehe lite kul endå :P Och såklart måste jag juh vila upp mig om Emelie och jag ska kunna åka till stockholm imorgon :)   

Men nu ska jag kolla på Andra avenyn :) hörs senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0