Tisdag

YEEEEEY! första gången jag är ute på tre dagar :D snacka om att jag är glad! 

Syrran kom till mamma för att hålla mig sällskap så bestämde vi oss för att gå ner på stan och fika för jag känner mig bätte i foten :D:D  jag gick på stan med kryckor i två och en halv timme! OMG, fattar inte att jag orkade :P  så nu sitter jag här i torshälla hos pappa :) ska äta och så här sen är det hem till mamma igen.

JAG SKA KLARA AV ATT GÅ TILL PÅ TORSDAG!! Jag vill till sthlm! :)

men nu ska jag dra och umgås med familjen lite:) hörs senare!

Förresten, min bärbara dator funkar inte :'( det är nå fel med strömsladden så datorn är död. Jag kommer vara utan min dator tills på måndag!!! orkar fan inte sitta vid den stora :P haha!
 (bild från i somras)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0